Injector tjek
1.119 visninger
|
Oprettet:
Lavede min egen EFI flow kontrolenhed, dom på billederne. Og de blev parlellkoblet til min egne hjemmelavede pulsgenerator, så jeg kunne være sikker på at de fik samme puls.
De injectore som ikke ville give nok benzin efter ultralyds rensning blev skiftet ud. Jeg fandt ud af at den type injectore der sidder på min motor, også blev brugt på Volvo 164, og en ældre Mercedes V8, så jeg fandt et sæt til en Mercedes til en god pris på e-bay. Så parede jeg dyserne sammen så flowet lå så ens som muligt. Søjle diagrammet var testen med de originale fra motoren, og set ses at afvigelsen er størst når puls vidden er mindst.
De injectore som ikke ville give nok benzin efter ultralyds rensning blev skiftet ud. Jeg fandt ud af at den type injectore der sidder på min motor, også blev brugt på Volvo 164, og en ældre Mercedes V8, så jeg fandt et sæt til en Mercedes til en god pris på e-bay. Så parede jeg dyserne sammen så flowet lå så ens som muligt. Søjle diagrammet var testen med de originale fra motoren, og set ses at afvigelsen er størst når puls vidden er mindst.
Injector tjek
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 131 Både: 2 Emner: 38 Svar: 826
jan 2023
Følger: 15 Følgere: 23 Emner: 10 Svar: 172
Hvis nu.. vil den så ikke senere have indflydelse på hvilken mængde dyserne gir ud fra hvad den sniffer sig til?
mar 2014
Følger: 26 Følgere: 41 Både: 2 Emner: 2 Svar: 123
jul 2014
Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242